Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

maandag, september 26, 2005

Het gaat prima met Missy!

Het gaat nog steeds uitstekend met Missy.
Een paar weken geleden hoorde ik van Ellen dat deze jongedame voor de duvel en z'n ouwemoer niet bang is. Ze zat vanuit de buitenren met haar poot te proberen bij een fel blaffende buurhond te komen om die even mores te leren......Het kan ook haast niet anders of deze jonge Mokumse straat/tuinkat heeft in haar verleden goed geleerd zich te verdedigen. Ik ben trots op haar. Binnenshuis gaat het zo te horen prima met haar en de andere 9 katten en 4 honden.

Wel erg leuk: kreeg ik op m'n verjaardag een cadeautje in de vorm van Missy die bij Ellen en Arie mocht blijven, nu kreeg Arie op zijn verjaardag ook een cadeautje: er waren puppies geboren waar zij er straks eentje van krijgen. Ik kan me zó voorstellen dat ze vol verwachting zijn: welk puppy gaat het worden....ze weten het pas over zo'n 7 weken.Hier weer wat foto's van Missy, én van het nestje pups. Ik vind ze zo schattig, en eentje ervan gaat tenslotte een huisgenoot van Missy worden.