Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

donderdag, augustus 11, 2005

Missy gesteriliseerd

UPDATE MISSY:
Auteur: ellen en de birmanen (---.cable.wanadoo.nl)
Datum: 11-08-2005 19:28

zoals de kop het al aangeeft is Missy vanmorgen door de dierenarts gesteriliseerd. ze heeft in de bench thuis lekker bij mogen komen. nu loopt ze heerlijk door het huis rond. ze heeft 5 hechtingen die er over 10 dagen uit mogen.alles was goed, ze was niet zwanger, had niet geovuleerd (was dus niet gedekt).marga is ook op de hoogte dat haar meisje is geholpen en dat ze weer lekker thuis is.
ellen