Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

vrijdag, augustus 12, 2005

Missy's charme-offensief

Vanmiddag moest ik na m'n werk in de stromende regen op de fiets naar huis. Grote bos bloemen in m'n hand, waterstraaltjes over m'n rug en andere onnoembare plaatsen, en met een big smile op m'n gezicht... want Missy zit veilig binnen. Misschien ben ik een trut, maar dat hele gebeuren moet echt nog een beetje bezinken. Ik ben er nog erg mee bezig.

's Avonds krijg ik een mailtje met foto's van Ellen, over gisterern, de dag dat Missy gecastreerd werd:
"kijk eens hoe ik arie aantrof toen ik gisteravond thuis kwam :) lief he. ze bleek al bijna de hele avond bij hem op schoot te liggen. enne missy was vannacht zo stierlijk vervelend keihard mauwen noem maar op,dat ik haar mee heb genomen naar de slaapkamer. ze heeft dus tot vanmorgen heerlijk tussen de honden op het waterbed geslapen. verwend mormel is het nu al"
ellen en arie
www.catteryvantdekkershof.nl