Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

zaterdag, augustus 20, 2005

Weerzien met Missy


Het eerste dat mam en ik van Missy te zien kregen bij ons bezoek aan Ellen: een buikje met een paar hechtingen.

Heel deftig....met keihard stemgeluid...

Missy is heel rank, met ongelooflijk lange poten. Er moet iets oosters in haar genen zitten.

Mam midden tussen de honden....waar Missy prima mee kan opschieten. Alleen met Fleur gaat het wat minder, maar die is ook zo groot....

Missy wordt verwend...ze is gek op slagroom, en wij ook!
Zie je dat komisch uitgestrekte achterpootje?

ik krijg een kusje :-)

Heel bijzonder dat een zwervertje toch zo maar op schoot komt bij een vreemde.

Weerzien met Missy - met foto's
Auteur:
margali (---.speed.planet.nl)
Datum: 20-08-2005 16:35

Ik ben een ontzettend gelukkig en tevreden mens! Vanochtend ben ik op bezoek gegaan bij Ellen en Arie. Zij zorgen behalve voor hun eigen Birmanen en Maine Coons (9 stuks totaal geloof ik), en hun 4 honden, ook sinds kort voor "mijn" Missy. Mijn moeder, die bij me logeert, was ook mee en heeft heel erg genoten, niet in het minst van de overheerlijke moorkop die ons werd aangeboden.

Ik kon Missy gewoon op de arm dragen hoewel ik toch een vreemde voor haar ben, want weet zij veel dat ik haar geadopteerd heb .... Ik vind dat toch bijzonder voor een katje dat zo lang in de tuinen hier heeft gezworven.

Missy is niet meer "mijn" katje, maar is echt "ons" katje geworden. Ellen en Arie vinden haar een schatje, en zijn gek met haar. Met een blij hart kon ik zien hoe mevrouwtje - die "Amsterdamse straatkat" - volkomen haar draai heeft gevonden. Ze kan uitstekend opschieten met iedereen, heeft een speciale voorliefde voor Arie, en als er een kat op "haar" plankje in de ren ligt dan krijgt die een paar gedecideerde en bliksemsnelle petsen voor z'n kop als-ie niet vlot plaats maakt....

Kortom: een hele belevenis om haar eindelijk rustig te kunnen bekijken, en te zien hoe een fantastisch leventje deze dame nu heeft gekregen.

Ellen en Arie, ik ben jullie ontzettend dankbaar. Geweldig om dit te mogen zien.