Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

zaterdag, augustus 06, 2005

Bericht van Ellen: Missy mag naar binnen.

Bericht op het kattenprikbord:
Auteur: ellen en de birmanen (---.cable.wanadoo.nl)
Datum: 06-08-2005 19:22

gisteravond missy uit het katerverblijf gehaald en in de kittenkooi in de huiskamer gezet. zo kon ze wennen aan de rest van de dieren. ze was echter zo op dr gemak dat ik vanmorgen de deurtjes van de kittenkooi open heb gezet.

summer was erg nieuwsgierig en liep heel voorzichtig bij missy de kittenkooi in.

hier was missy uit de kittenkooi en vond 1 van de 4 honden op dr weg. dat vond ze totaal geen probleem. ze loopt er niet voor weg. alleen flair is eng. maar flair is groot en lomp. flair is een golden retriever.

hier ligt ze eind van de middag in de krabpaal te slapen. moe van alle indrukken. je kan aan haar gedrag zien dat ze niet gewend is om binnen te zijn. ze wil maar naar buiten, is bang voor geluiden zoals de wasmachine, droger en stofzuiger. op dit moment zit ze lekker buiten in de ren. de kittenkooi is weer op geruimd. we laten missy lekker los lopen. op een grommetje en blaasje na gaat het zijn gangetje. maar daar bemoei ik me niet mee.ze gaat wel kopjes geven en komt heel soms uit dr zelf ff langs je been strijken.kortom missy is binnen en het lijkt allemaal zeer voorspoedig te lopen.
ellen