Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

vrijdag, september 16, 2005

Almina gesproken.......

Een paar dagen geleden parkeerde ik m'n auto in de straat hierachter, en toen kwam ik Almina tegen, het zusje van Ilkay. Ze liep vergezeld van een groep vriendinnetjes een stukje met me mee. En natuurlijk was de eerste vraag naar Almina....oh, nee....Missy Almina. Tja, 't is een lange naam om te onthouden voor een meisje van 8 jaar, en natuurlijk heeft ze haar eigen naam als eerste paraat. Ik heb de groep meiden verteld over het nieuwe leven van Missy. Het bleek dat broertje Ilkay er nog niet toe gekomen was om z'n kleine broertjes en zusje dit weblog te laten zien....
Het leven gaat weer z'n gewone gangetje voor m'n achterbuurkinderen. Vakantie is voorbij, ze gaan weer naar school, Missy is niet vergeten maar wel al grotendeels een herinnering. En ik denk dat het op die leeftijd ook vanzelf zo gaat....

Almina met haar tweelingbroer en jongste broertje bij mij op een eerder bezoekje. Onder Ilkay's toeziend oog gedragen ze zich voorbeeldig op visite.