Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

dinsdag, augustus 09, 2005

Verjaardagscadeautje: Missy mag blijven!

Vanavond hebben Ellen en Arie mij een geweldig verjaardagscadeau gegeven. Missy mag blijven!!! Ze blijft mijn geadopteerde katje, en ik draag ook de verantwoording voor haar medische verzorging, maar ze mag bij hen blijven wonen. Missy jij slimmerik je hebt je zo voorbeeldig gedragen .... je hebt je er aardig ingewerkt bij al die Heilige Birmanen en die 4 honden (en hun baasjes niet te vergeten)... je bent met je gat in de roomboter gevallen (zoals iemand op het prikbord treffend zei).

Update over Missy:
het gaat heel goed met missy. ze komt uit zichzelf bij je liggen, je mag haar op dr buik aaien, ze eet, ze poept, ze drinkt, ze plast. vanavond heb ik haar voor het eerst horen spinnen. sprong uit zichzelf bij arie op schoot toen hij de hele avond achter de computer zat.kortom missy heeft haar draai gevonden.dat kan je ook tegen ilkay zeggen dat het beregoed gaat met haar.
ellen en arie
www.catteryvantdekkershof.nl