Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

zondag, augustus 28, 2005

"Tijger" Missy daagt Poema uit

missy is geintegreerd
Auteur:
ellen en de birmanen (---.cable.wanadoo.nl)
Datum: 28-08-2005 09:44

missy is nu helemaal ingeburgerd. na bijna 4 weken heeft ze definitief haar draai gevonden.was ze van de week aan het spelen met een pingpongballetje waar ik ontzettend blij mee was, komt ze nu net de kamer in rennen met poema achter zich aan.ze springt op de stoel en loopt poema een partij uit te dagen. van de stoel, op de stoel, naar de serre, van de serre naar de huiskamer. komt ze onderweg een balletje tegen moet die het ook ontgelden. die krijgt een gooi van die lange poten van haar.

ik zie je wel hoor tijger

he, waar is die rooie nou?

kiekeboe hier ben ik

maak dat je wegkomt rooie, anders zal ik je...

ellen

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat een mooie birmaan!
hij lijkt wel op een kater die ik zelf heb rond lopen!
een geweldig dier.

3:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home