Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

donderdag, september 29, 2005

dief en pestkop .....

Ik kreeg gisteren alweer een update over Missy.
Ellen schrijft:
"je geeft haar onderdak voor tijdelijk, maar ze weet ons beide zo te bespelen dat ze mag blijven.....
je geeft haar eten, niet het goedkoopste en ook geen blik, en wat doet dat monster uit dankbaarheid.....? mijn brinta op(vr)eten als ik ff niet kijk.
haar jachtinstinct is ze ook niet kwijt als je ziet hoe ze achter de papegaai bono jaagt. gelukkig laat bono dr eigen niet kennen en bijt net zo hard terug. maar het fixeren en daarbij "mekkeren" is en blijft leuk".

Ik geniet enorm van dit soort updates en de foto's, en ook de Stichting Zwerfkatten Amsterdam hangt de updates over Missy op hun prikbord als positief steuntje voor de vrijwilligers en bezoekers. Missy's verhaal is ook op de gloednieuwe website van de SAZ opgenomen www.zwerfkattenamsterdam.nl/






Ik had dit bericht ook op het kattenprikbord gezet, en daar reageerde Ellen nog:
"bono is ook helemaal niet bang. we hebben haar met 5 weken in huis gekregen en weet niet beter als dat de poezen en honden erbij horen. natuurlijk proberen zeker de jongere katten te jagen op bono. maar bono heeft daar echt maling aan.

maar voor iemand zich druk maakt of missy wel gewenst is kan ik zeggen dat ze bij ons blijft tot haar dood. ook al maakt ze me midden in de nacht wakker met haar harde klagelijke gemiauw, ook al eet ze al mijn brinta op. vanmorgen lag ze weer lekker bij mij op schoot en dan geniet ik van dit schooiertje dat iedereen om haar fluwelen pootje draait. zelfs mijn vader die toch geen kattenman is."
ellen