Missy's Weblog

Missy liep een week lang dag en nacht te schreeuwen van de honger in het tuinencomplex achter mijn woning. Ze werd voor mij gevangen door de SAZ Stichting Amsterdamse Zwerfkatten, maar ik kon haar niet bij mij in huis opnemen. Met mijn sponsoring voor medische kosten mocht ze in Cattery van 't Dekkershof permanent blijven wonen. Ze staat op www.margali.com bij Mijn Katten als mijn 4e katje.

zondag, maart 26, 2006

Missy m'n liefie.....

Als ik nieuwe foto's krijg van Ellen, dan bekruipt me altijd een gevoel van weemoed. Missy, m'n meisje. Hoe kun je nou een katje missen als je haar nooit ziet. En ook niet kent? Altijd als ik aan Missy denk zie ik haar glashelder zoals ze in het zonnetje beneden in de tuin lag, omhoogkijkend toen ik haar vanaf m'n balkonnetje riep. Zo mooi en slank en jong. Op dat moment is er tussen ons iets overgesprongen. Ik kon toen niet weten dat ik haar een aantal maanden later naar Ellen toe zou brengen.

Het gaat goed met Missy. Ze is "pleegmoeder" geworden van Eloïse: ze spelen, wassen mekaar, slapen bij mekaar. Rennen met zijn 2tjes keihard door het huis heen zo naar buiten de ren in. Kortom...ze heeft het geweldig naar haar zin.